Over Heidi
Rechtdoen aan een klant zonder persoonlijke overtuigingen te verloochenen; dat zie ik als een grote kracht van Bikker. We vinden het belangrijk in onze projecten aan te sluiten bij wie een klant is en wat hij wil, maar staan tegelijk voor wat wij vanuit onze kennis en ervaring te brengen hebben. De klant staat voorop, maar we spreken de klant niet naar de mond. We nemen de klant mee in het proces, maar pakken wel de leiding. Dat zorgt voor kwaliteit in brede zin.
Als leek ben je snel verdwaald in alle mogelijkheden en onmogelijkheden van de bouwwereld. Wat is het dan fijn als er een bedrijf is dat alles overziet en precies weet hoe je van A bij Z komt. Bikker is dat bedrijf. Wij nemen klanten bij de hand en gidsen hen in het hele traject. We hebben daarbij veel aandacht voor een prettig proces en heldere communicatie. Als team vullen we elkaar aan en zijn we – al meer dan tien jaar – goed op elkaar ingespeeld.
Zelf ben ik ruim vijftien jaar bij Bikker betrokken. Als vrouw van Josia kwam Bikker naar mij toe in plaats van andersom. Het bureau raakte zo in mijn leven vervlochten dat het heel natuurlijk voelde er ook zelf een bijdrage aan te leveren. Mijn focus ligt vooral op marketing, communicatie en organisatie. Zo denk ik na over onze identiteit en langetermijnvisie, houd ik me bezig met de website, ontwikkel ik een social media strategie en denk ik mee over bijvoorbeeld procesoptimalisatie of ethische vraagstukken.